HomeMijn accountPraktische infoContactInfoDoe een gift

Veel gestelde vragen

Hoe mijn bestellingsstatus controleren?
Indien je bestelling is gelukt, ontvang je hiervan een bevestiging.
Je kunt steeds de status van jouw bestelling nachecken in jouw account.
Lukt het niet, stuur dan een bericht via dit formulier.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten! Hoe vraag ik dit terug op?
Via deze pagina kan je jouw wachtwoord terug opvragen.

Waarom staat er in mijn bevestigingsmail 'Reeds betaald' ondanks dat alles gratis was?
Gratis materiaal = gratis, doch de winkelkar vermeld automatisch 'Reeds betaald'.
Je hoeft verder niets te doen.

Waarom kan ik geen account aanmaken en/of niet bestellen?
Gelieve jouw e-mailadres te bevestigen om een account te kunnen aanmaken.
Dit is nodig om er zeker van te zijn dat er geen valse gegevens worden ingevoerd.
Helaas kan dit soms een belemmering zijn bij het bestellen.

De confirmatie e-mail kan om de volgende redenen niet aankomen:

Oplossingen:

Problemen met inloggen:

Enkele mogelijke oorzaken:

Lukt het nog steeds niet, dan kan je je bestelling steeds doorsturen per e-mail of telefonisch doorgeven!





Home Mijn account Praktische info Contact Info Doe een gift

Alle prijzen zijn Inclusief BTW - Privacyverklaring
Webshop software: EasyWebshop.be
Heeft u een vraag?