HomeMijn accountPraktische infoContactInfoDoe een gift

Jouw bestelling

Kan ik een prijsofferte aanvragen?
Jazeker, je kan een prijsofferte aanvragen. Je ontvangt dan een reservatiebon met vermelding van de gevraagde artikels, alsook de eventuele vermelding van de gewijzigde prijs of de korting.

Ontvang ik een fiscaal attest voor bestellingen?
Neen, je ontvangt alleen een fiscaal attest voor giften vanaf 40 euro. Stort je meer dan het opgegeven factuurbedrag, dan wordt het verschil als gift geregistreerd. Indien je 40 euro of meer stort bovenop het opgegeven factuurbedrag ontvang je dus een fiscaal attest.

Vergissing bestelling
Stuur ons binnen de 24u een bericht via dit formulier en vermeld duidelijk welke vergissing er werd gemaakt, alsook het referentienummer van uw bestelling.
Indien de bestelling reeds verzonden is, kan hier spijtig genoeg niets meer aan verholpen worden.

Stuur foutieve artikel(s) zo snel mogelijk retour met vermelding van de begane vergissing, alsook het factuurnummer. Vermeld ook welk(e) artikel(s) je in de plaats wenst te bestellen.

Kan ik bestelde artikels omruilen/terugzenden?
Binnen de 10 werkdagen na ontvangst, kan je het artikel retourneren.

Ik woon in het buitenland, is dat een probleem?
Helemaal niet. We gaan dan omgekeerd te werk: eerst sturen we een uitnodiging om te betalen. Na ontvangst van jouw betaling, zorgen wij voor de verzending. De portkosten liggen uiteraard wat hoger.

Wat als je geen bevestiging krijgt bij je bestelling?
Neem dan best contact op via dit formulier. Zo kunnen wij nagaan of jouw bestelling goed is doorgekomen of niet. Indien niet, kan je jouw bestelling telefonisch doen.

Home Mijn account Praktische info Contact Info Doe een gift

Alle prijzen zijn Inclusief BTW - Privacyverklaring
Webshop software: EasyWebshop.be
Heeft u een vraag?